300 km/h

Känns som att livet bara spinner på, hinner inte med allt jag vill på ett och samma dygn.. önskar det fanns mer tid. Vill hinna umgås med alla, låter väl som att jag kommer vara borta en evighet men egentligen är det ju bara 4½ månad. Men att inte träffa dom man älskar på 4½ månad känns ändå lite som en evighet.
Så jag försöker, skulle vilja dela på mig. Då vore det lite lättare att kunna tillmötesgå alla.

Har i alla fall hunnit med en underbar 2 dagars tur till skara (kunde inte ha blivit bättre, fick tom fint väder på bad-dagen), fika med efterlängtade 'kusinen' Madelene och en rolig tripp till borlänge med massa bad (behöver jag påpeka att jag blev som 10 år igen?).

Imorgon är det fest i Västerås, i veckan ska jag försöka ha lite quality time med mammy dearest, äta middag med släkten, slipa väggar, packa, tvätta, ta spruta, hinna träffa massa annat efterlängtat folk och ha fest i Fagersta. Ja som sagt, om jag bara kunde dela på mig..





Jag önskar bara att du kunde höra av dig ibland , så att jag slapp känna att jag är den enda som försöker. Du ber om ursäkt om och om igen, men ingen förändring sker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0