Allt börjar bra...NOT

Flygresan gick bra, sov mig genom hela som vanligt ungefär. Lea lyckades också sova.
Lite halv äcklig mat som vanligt men det gick mycket bra, fanns massa filmer att välja mellan men jag såg inte en enda, bara soooov. Så skönt :) Virrade runt lite på heathrow men det gick också bra.
Väl i Hong Kong så blev vi hämtade av min buddy Wyness åä hennes kille Wilfred.
Dom är hur trevliga som helst, åkte buss med oss å lärde oss lite om HK.
Tog oss till ett hostel (som vi valt själva) som visade sig kanske vara väldigt mycket under den standard som vi är vana vid. Skyndade oss för att inhandla hårspray för lite insektsdödande. Fyyyy tusan vad jag hatar kackerlackor.
Men ananrs är allt jätte bra, verkligen :)

Vi fick våra väskor, vi har skrattat till döds när vi åt med pinnar och det är varmt som i en ångbastu. Nej nu underdrev jag det är varmare än varmast. å Klibbigt, men riktigt härligt ändå :)

Imorrn ska vi leta nytt boende tror vi, kommer inte få en blund inatt :)
Well nu är klockan halv tolv så vi borde sova :)

Älskar er alla.

Och DU måste komma å hälsa på mig, jag saknar dig till döds redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0