Dan före doppare dan

Imorgon bär det av, jisses behöver jag säga att jag är något nervös?
Det pirrar i hela kroppen, från topp till tå. Jag är spänd, nervös, glad, lite rädd men mest helt överlycklig.
Det kommer bli jobbigt att vara borta från familj, vänner och dig men det är bara 4 månader och 4 dagar.
Jag ska överleva :)
Nu ska jag slänga upp lite bilder från festen i lördags, det var roligt, galet och ännu roligare.
Kvälln slutade med en oväntad å pinsam taxitur till hemlig ort och en kropp som nu är mer blå än vit.
Nej jag blev inte nerslagen, om man inte räknar alla som hoppade på mig och moa under millencolin konserten.
Det var galet, kul men galet. Slutade med att våra vänner vakterna fick slunga oss över staketet då folk blev galna och hoppade på oss. Det finns bevis på att dom faktiskt hoppade på oss, och vi har bara oss själva att skylla.
Så vad hände annars då? Det var lite hat, men mer kärlek och när jag och moa funderade idag på vilka vi umgicks med så kan vi bara komma på oss själva. Men vi träffade visst lite annat folk också...
Och kvällens fråga, vart höll Pissie hus?:)

Finns inte ord för hur jag kommer sakna dig

kommer sakna dig som tuuuuuuuuuusan
hur ska jag klara mig utan en av mina bästa vänner och min största idol?
om du bara visste hur mycket jag ser upp till dig
men jag kommer hem igen, å du då! gbg?;)



majken, hon som tar hand om mig, JÄMT!
me and my gang, verkligen.
Hur ska jag klara mig utan dig?
å ta det lugnt med fåren, å förhoppningsvis så kan vi ringa på vanligvis och slippa använda skon ;)



I am a rock star
I got my rock moves
passande låt tycker jag haha.




Kommentarer
Postat av: Pissie

Vart Pissie höll hus??...fråga in mej jag trodde jaag va mee dig o moa;P men så kanske inte va fallet...kom iaf hem med svarta fötter!

2008-08-19 @ 13:22:52
Postat av: Pissie

O jag kommmer jue sakna dej såååååå mycket! o gör inget dumt nu när du är bortaa! inget som Pissie inte skulle ha gjort!

2008-08-19 @ 13:24:22
Postat av: Angelica

Sv: pissie

hahahaha nej inte var du med oss inte hahah inte vad vi vet iaf :)

ja svarta fossingar hade jag med, så vi kanske var på samma ställe ändå :D

älskar dig. å här görs inge dumt, bara smarta saker :)

2008-08-22 @ 09:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0