Du kan vara

Idag är jag uppe med tuppen och rätt glad att jag lever. Tog en vansinnes tur genom en korsning på Emmas cykel igår hem från jobbet, och vill bara tala om att både jag och cykeln lever och mår bra. Tur för mig att jag inte pajjade ännu en cykel, men att cykla utan bromsar är inte att rekommendera. Speciellt när man inte har vanan inne och extrem otur när det gäller cyklar haha. Förövrigt så känner jag mig hur duktig som helst som cyklade både till och från jobbet..har hänt en gång och den gången talar vi inte om..

Sista dagen idag också, äntligen. Fast jag trivs på jobbet, eller till och från, men oftast. Men min kropp orkar inge mer, speciellt inte eftersom vi jobbade över en timme i onsdags. Men hoppas på att få sluta tidigare idag. Kanske till och med hinner med en spelning med Kate Ryan och få se en full mammy. Vet inte om det är riktigt värt det ;)
Har längtat till fredag hela veckan, eller kanske i 5 veckor? men inte bara av en anledning. Får äntligen komma hem, har verkligen haft Fagersta-längtan. Men den går väl över efter en eller två dagar.
Efter idag så är det dags att längta till tisdag :) . . och 19:e augusti så klart.
Dags för mig att fatta att jag ska åka snart kanske?

Bra för mig att jag har en levande väckarklocka som heter Sigge . . dåligt för alla andra som jag ringer och väcker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0