Guese who's back

japp då var man tillbaka i fagersta i ca 2 veckor, började hemkomsten med att dyka upp lite smått oväntat på Gm och träffa lite folk och det viktigaste av allt, stå längst fram å sjunga voyage voyage, ella ella, deschante och några andra låtar. Trots playbacken som inte fungerade som den skulle och det massiva trycket bakifrån så var jag riktigt glad.
Hon var lika bra live som hon är på skiva :) å så fick jag träffa majken lite hastigt. Mer på söndag, blir nog ett melrose place maraton. Pinsamt dåliga skådespelartalanger sådär i början, men har bara tjuvkikat på ett avsnitt..

Först dagen på semestern idag, och det regnar i alla fall inte men närapå. Riktigt trist, fast bra eftersom jag har rätt mycket att fixa. Måste packa upp alla mina kläder, vilket kan ta några timmar. Men ska nog åka och gulla med T istället, Världens sötaste. Och hinna träffa Cassandra å Gabriel och min inte alltför gravida moster.
Attans att ungen ska pluppa ut efter jag åkt, men då har den hunnit bli jätte söt tills jag kommit hem.

19:e augusti klockan 15:40 lyfter vi från Arlanda. Jag tror att nerverna börjar komma nu, mest inför hur tusan jag ska lyckas packa. Men nu har jag i alla fall studieförsäkrat och fixat allat hoppas jag. Fick också veta att jag kommer bo på PolyU Student Halls of Residence, vilket är kanon eftersom det var där vi ville bo.

Nej om jag skulle ta och styra upp min garderob. Det är såå skönt att vara hemma hos mamma, paradise.
Och jag är faktiskt riktigt lycklig :) och hur ofta kan man säga det? alltså att man är riktigt riktigt riktigt lycklig?


Hejdå Frysen och termobyxor



Hello HK och 40 grader varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0