Mamma Mia



Igår var en bra dag, hade lite tråkigt i början så jag städade lite och gjorde någon annan glad. Skar mig på ett fläktfilter som var mindre fräscht så jag fick ett riktigt köttigt sår. Okej nu överdriver jag lite, men blödde gjorde det i alla fall.
Sen åkte vi på bio, såg Mamma Mia. Den var så himla bra! Inte bättre en sex and the city, men snäppet efter. Och man blev så lycklig :) Helt klart värd att se, mamma grät tom en skvätt, ingen överraskning direkt :)
Så nu har jag sett 3 mycket bra filmer den senaste tiden : satc, the dark knight och mamma mia.
Sen såg jag att madagaskar 2 ska komma, så den ska jag tvinga Lea se med mig i Hongkis. Behöver nog inte tvinga henne direkt :)

5 dagar kvar, och idag ska jag få mycket gjort. Tvätta, ringa Ica om inte mitt bankkort kommit och äta med släkten. Kanske hinna titta på lite MP med majk också.

Om jag redan saknar dig, hur ska det då bli om några dagar?

I fredags var det fest, ska slänga upp lite pinsamma bilder sen. Och på lördag är det fest igen :) Det ska bli riktigt kul att gå ut på GM och få träffa massa gamla kändisar :D

Igår kväll när jag somnade så somnade jag lycklig, och imorse när jag vaknade så vaknade jag lycklig.
Nej nu ska jag städdansa vidare och sen tvätta.


Dagens sanning : 87:or har roligare helt enkelt och BMB är segast på att lägga upp vimmelbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0