Små onda djävlar dansar och jag, jag dansar med

Jag är trött, så trött hela tiden. Vill bara sova i en veckas tid och vakna upp helt utvilad. Och sover gör jag verkligen riktigt djupt. Men jag har inte tid att sova, har ju rätt mycket att göra och är extremt dålig på att uppdatera här. Men om 6 dagar åker jag och då ska jag vara lite bättre på att uppdatera, det är ju då bloggen kommer användas för det som den ska.. nämligen att uppdatera alla nära å kära vad som händer i Hong Kong.

Lea står för dramatiken har vi bestämt, lycka till säger jag. Alla vet vl att det är jag som är drama queen?:)
Nej, men det ska bli riktigt skoj. Och jag har börjat bli nervös, humöret är riktigt svängit och jag kan inte riktigt slappna av utan känner hela tiden att jag har massa saker jag måste göra.
Att bara sitta som nu känns som bortkastad tid. Fast just idag har jag inge val, så det kanske är lika bra. Kanske borde städa?

Ikväll ska vi på Mamma Mia, bara hört bra om den så hoppas att den är så bra som det sägs!
Och igår var jag till Västerås med mamma, moster, cassandra och adam. Tog en liten spruta också, och fick veta att jag minsann är försynt. Men min moster och mamma fick mig att se bättre på saken, dom är ju likadana dom :)

nej 6 dagar kvar, ojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0