Victorias Peak m.m

Igår var jag och Lea först till Repulse Bay igen, passar på att sola och bada nu när vi har tid :)
Sen åkte vi och träffade våra buddies och min buddies kille som tog oss till Victorias Peak. Hur fint som helst.
Först gick vi på Madame Tussaudes och det var riktigt roligt, såg lite nya gubbar från sist när jag var i London.
Sen idag så blev det playan igen, fast denna gång Stanley Beach. Bilder kommer närsom på bilddagboken :)

Ja sen har vi inte gjort så mycket mer. Det har flyttat in två brittiskor i rummet bredvid som hade låst oss ute från toaletten imorse, haha men nu är det problemet löst.

Idag åt jag nog det äckligaste jag någonsin ätit, eller rättare sagt jag åt inte. Jag tittade på det och la det åt sidan, men det positiva? Ja riset var gott. Och det jag åt till lunch var riktigt riktigt gott.
Haha så jag antar att det går på ett ut :)

Vi ska iaf köpa köksgrejer på söndag så att vi kan laga mat, för det behövs! Så här kan vi inte ha det, vi måste ju äta.
Och annars då? Jo, det kliar i shoppingfingrarna, jag saknar folk där hemma som min familj, släkt, Linus och dom bästaste bästaste vännerna.
Önskar att ni kunde vara här allihopa, fast ändå inte. Det här är ju mitt äventyr :)
Men att få se er någon dag då och då skulle ju inte direkt skada.

Well på måndag börjar skolan, ska bli skoj tycker jag :) Nytt folk, nya erfarenheter.
Imorgon ska vi träffa massa utbytesstudenter, vilket ska bli jätte roligt. Träffat två svenskar och en norsk hittills.
Fest imorrn? Kan bli :)

Take Care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0