Good bye Hong Kong

Okej då var dagen här som vi aldrig trodde skulle komma. Dags att åka hem.
Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera på länge, skyller på för mycket i skolan och en underbar filippin-resa :)
Ett ställe som jag rekommenderar alla att åka till å jag ska dit igen..om några år.
Efter F så har vi haft en tenta, så nu är skolan helt över. Sen har vi haft middagar hitan och ditan och hunnit med en sista shoppingrunda i shenzhen. Och packat väskor tills jag trodde jag skulle börja grina..
med tanke på att jag kom hit med en halvful resväska och åker hem med två proppfulla och ett tungt å då menar jag TUNGT handbagage så lär jag ju ha shoppat en del?
jag satt å hoppade på min väska igår för att få igen den och funderade starkt på att åka hem i Linus jacka men tillslut fick jag till det å mina stora väskor väger nu 23 kg vardera, HA! im the best :) lagom nöjd faktiskt
lagom nöjd är jag också med min nya frilla, mer än lagom nöjd tom :)

jahapp men nu är det iaf dags om lite mindre än 6 timmar lyfter planet å då är det hasta la vista HK and Hóla Sweden som gäller. Känns konstigt, men bra. Har sagt hejdå till alla och är redo att åka hem, men komma sakna livet här. Alla människor som fått en plats i hjärtat, festerna, shoppingen, student halls tom. Jag kommer nog sakna mycket, det känns värre att åka härifrån än från Sverige faktiskt. Fastän det var jobbigt så visste man att man skulle få komma tillbaka, men alla människor man lärt känna nu är utspridda världen runt vilket är kul för då kan man hälsa på, men man vet aldrig när man kommer se dom igen. Speciellt Claire, hon är som min stora syster...lilla syster enligt mig men eftersom hon är äldre så får hon väl vinna då :) men Korea är rätt långt, som tur var ska jag leta reda på ett jobb å en karl åt henne så att hon kan komma å bo i Sverige inom snar framtid...hah usch vad hemskt det låter.
Nej så det har varit riktigt jobbigt å säga hejdå men nu är jag redo att åka hem, no more crying.
Bara se fram emot att få träffa alla hemma, och gud vad jag ser fram emot det! Helt sinnesjukt vad ni är saknade :)

Sweden here I come! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0