Poker face

det har jag inget haha :)
sist då skulle vi ju iväg å kika på delfiner, hmm fick inte se några! lagom besviken, men nästa lördag blir det Boracay, å för er outbildad jäklar så ligger det i Filippinerna. Haha eftersom jag själv är så high på geografi..å Afrika är ett land?
men dagen efter hade vi iaf en mycket lyckad sightseeing, för en gång skull.. inte blivit så lyckade turer. Hakka byn är ju ett stort fett exempel som vi blir påminde om lite var och varannan dag av folk som tycker att det var mycket roligt.
Men sist klättrade jag och Linda, hennes mamma å syster upp på ett berg sen gick vi till ett vattenfall, hur fint som helst! :) Nu är det nog slut på sightseeingen, rätt skönt.
Igår var det utgång, var i Wan Chai och utnyttjade det mkt lyckade konceptet Ladies Night. haha det är nog det vi kommer sakna mest ;P Gratis drinkar å inträde är väl aldrig fel?
Ikväll blir det ugång igen fast denna gång i vårat älskade LKF. Samma gäller ju där, ladies night :)
Bra att dom valt olika dagar för dom olika party ställena. Ska nog bar-hoppa lite idag och sen gå till nån club som dom andra var på förra torsdagen då jag var sjuk.
hade prov idag också, hmm hur det gick? jaja snart hemfärd. haha
klarade fire service provet iaf, wiho.

sen har vi styrt upp lite med vårat exjobb också, bara lite telefonsamtal och mejlanden som ska göras. men vem vet det kanske blir riktigt bra, hoppas går ju :)
vilket betyder att jag kommer ha hela våren fullpackad med skolsaker, men det kan det vara värt. Examen here i come.
Nej nu ska jag leta reda på lite mat och sen dags att fixa iordning sig kanske :)
PUSS

å mest glad är jag förresten för min mammas skull, tummen upp för Seco ibland ;P



Kommentarer
Postat av: majken

vaa vadå inga delfinisar? hade de simmat hem..hahaho..! Nu packar jag till åre, fan va mkt skit man har i gaderoben som manb aldrig använder men som jag förmodligen kommer packa ner ändå:P Ha det så skoj i fillip nu! Puss

2008-12-04 @ 19:34:16
Postat av: Anonym

i knooooow!:( buhu jäkla delfiner. sätter mitt hopp till fillips :D baah jag vill komma till åre :( buhu dumma sj :( puss

2008-12-06 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0