3 dagar . . and counting

Idag råkade jag köpa mig en klänning, och råkade är nog rätt ord. För jag hade inte alls bestämnt en shoppingdejt med mitt Kex. Så nu har jag inte råd med någon utgång på fredag men det är helt okej :) ska ju ut både 8:e och 16:e så det räcker nog och blir över.
Igår (eller idag) så är det precis 3 veckor kvar tills jag lämnar Sverige. Det känns overkligt, har nog inte förstått än.
Men ska göra det bästa av dom tre veckorna :)
Imorgon ska vi till playa och åka lite kana och bada. Sen blir det några timmars jobb och hem till Sigge igen, som förövrigt är världssöt. Busig som få, gillar att använda mig som leksak, men rätt rolig :)
Och nu har Emma åkt på rockfestival - kom hem levande förgudsskull! Även om Sigge är söt så har jag inga planer på att ärva honom.. än ;)

Hann med en lunch med Lea och Eilan idag, mycket trevligt. Allt känns mycket bättre efter att träffat er, tur att jag får ha med mig Lea till HK men hur ska jag klara mig utan Eilan?!:S tacka gud för skype.

Dags att lägga sig och läsa illustrerar vetenskap eller kolla på ett avsnitt av melrose? Hmm riktigt svårt val..




its okey thats u made up your mind..
http://www.youtube.com/watch?v=Hr0Wv5DJhuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0