Bokat å klart

Nu är extra bagaget bokat och betalt, nu får jag ha med mig 64 kilo hem från HK. Räcker det?!:S hoppas det iaf. Ska räkna på hur mycket ett par skor väger så jag vet hur många jag får köpa...

Förutom det så är jag verkligen dödstrött.
Förmiddagsveckan tar ut mig totalt, jag tycker för mycket om att sova för det här.

Och i helgen ska jag vila ut, sola och jobba lite till. Och oroa mig över att mitt visum inte behagat dyka upp, men sen när går något i rätt riktning utan lite krångel först?:)

Kommentarer
Postat av: Heidi

nämen..gå in på sicastyle.blogg.se o rösta fram mig som månadens blogg.

Ha en monsterhärlig kväll =)

2008-07-24 @ 19:10:30
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0