Oh, I wanted you, to move.

Dag två på förmiddagsveckan, totalt 8 dagar kvar på ICA, nedräkningen pågår alltså förfullt. Inatt kunde jag i alla fall sova trots katten, men nu låter hon mig inte sitta vid datorn ifred. Riktigt sällskaps sjuk, men rätt mysig ändå. Om hon inte hårade och bajsade så skulle jag lätt skaffa mig en katt. Insett att det nog inte är min grej, hund kanske. Men då ska det nog vara en nakenhund, hår är nog inte min grej heller.



Fikade idag på Kajen med Eilan, blev en sallad och en jumeylicious brownie. Gudomligt gott där. Trist att ingen av dom andra tjejerna kunde vara med, men rätt skönt att ha Elin för mig själv också :D blir förhoppningsvis en fika nästa måndag istället med allihopa. Då bor jag på ett nytt ställe, känner mig lite bostadslös. Våldgästar både här och där, men rätt roligt fast drygt att bo i en resväska. Men snart bor jag i ett annat land :)
Å imorrn ska ajg å Lea boka extra vikt på hemresan, känns som behövligt, mina skor kommer ju väga några kilon..
Oh nu är det bag in da box på reklam på teve, förövrigt det roligaste partylåten, den och ajsing bajsing lille katt

ojoj nu hör jag potatisen koka över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0