It's not to late

uuuuäh mördar träningsvärk i hela kroppen! kom knappt upp ur sängen. Varenda muskel i kroppen värker. Vi har gått mycket i ett rasande tempo, sen igår var vi ut och sprang och imorse masade jag mig upp ur sängen kl 8 för en morgonpromenad med Linda haha.
Men man ska känna att man lever..

På lördag är det födelsedagsfest för mig :) Lea hade försökt styra världens roligaste present, men lika bra att det är olagligt i Hong Kong. Sen har jag bokat bord, 21 pers blir vi som ska gå och äta på Finds, en skandinavisk restaurang.
Sen blir det utgång med lite fler folk :) Ska bli hur kul som helst!

Och sen på söndagen kommer den bästa presenten, min mamma och min mormor :)
Det ska bli så himla kul, hämtar dom 15:10 på flygplatsen. Längtar så :)

Ska försöka hinna med att plugga till mitt prov på torsdag också. Men jag bryr mig inte lika mycket när mamma är här :) Jag tänker inte missa en minut..

På fredag ska vi till den där byn och igår var vi på stranden hela dagen, Så välbehövligt.


Jag vill inte hem till snö och kyla, men jag vill hem till Elin, dig, min säng, normal mat, kebab med mos, julmat, normal dusch, toalett som alltid går att spola.. men ja det var väl ungefär allt.
Samtidigt så älskar jag det här i Hong kong, att kunna gå i kjol/klänning varje dag (bara tanken på att dra på mig ett par jeans igen ger mina ben klaustrofobi), att åka till stranden när man vill, den billiga shoppingen, utelivet, folket här. Jadu tricky situation men i slutändan så kommer jag nog se tillbaka å tycka att det var bland en av dom roligaste sakerna jag gjort, men samtidigt vara glad att komma hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0