Dim Sum

Idag började jag skolan, det var faktiskt rätt kul. Men ska inte läsa den kursen som jag hade idag, påminde alldeles för mycket om produktionen som jag redan läst. Orka läsa samma kurs igen, när den dessutom var extremt tråkig.. eller okej läraren var rolig men nej inte två gånger.
Engelskan var begripbar iaf så det var skönt.

Sen gick vi och slappade i några timmar vid poolen, jag tränade för första gången. Simmade 1,1 km, det var riktigt skönt.
Det var i alla fall mer frivillig träning än då vi har sprungit upp å ner för beachen som galningar för att det har varit så varmt i sanden.

Sen var vi och åt DimSum med min buddy, leas buddy och wilfred. Det var gott men annorlunda :)
Nu ska vi iväg å shoppa med lite folk
byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0