Lugna gatan my ass

Så igår var jag lite kaxig och sa att vi bara skulle ut och äta och sen gå hem igen. Men den planen ändrades väldigt raskt. Vi träffade två norska killar som jag, Ulrika, Linda, Lea och Amanda gick ut och åt med. Dom beställde in lite öl och det fortsatte på den vägen. Vi åkte till Wan Chai där vi hittade en mysig pub med live musik.
Det var hur trevlig som helst och jag drack den godaste strawberry daiquiri som jag någonsin druckit.
Det var rätt lugnt eftersom jag pimplade vatten som en svamp. Värmen här tar död på en, eller nej inte värmen utan fuktigheten.

Men det var hur trevlig som helst och ikväll ska vi tillbaka till Wan Chai med Pauline (trevlig holländs tjej), Elin (trevlig svensk tjej), Clare ( underbaraste tjejen någonsin från Korea, som jag håller på och omvandlar till svensk) och våra svenska compadres.

Var inte orolig mamma, vi håller ihop mycket bra allihopa :D nej nu ska vi iväg på lektion, lite lagom såhär klockan 3 på eftermiddagen.



Kommentarer
Postat av: kingd

heey honk kong baby..har ni kört era kjolar æn? puss

2008-09-04 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0