OJ

jag har varit riktigt riktigt riktigt dålig på att uppdatera, inte berättar någonting om våra äventyr från helgen.
Idag ska vi till Big Wave Bay där dom utlovar riktigt stora vågor! hoho jag hoppas verkligen att det stämmer :)
sen ikväll äre Mid-Autumm festival vilket ska bli kul. Alla tänder massa papperslyktor och svingar i luften.
Vi har också sånna lyktor, fick dom av Claires Host-pappa, vilket jag heller inte berättat om!
ojoj imorgon är det röd dag så då ska jag berätta om en dag i taget för det här har varit en BRA helg.

Och igår var vi på mamma mia, jag fick precis samma lyckokänsla som sist. Och jag grät denna gång, haha det gjorde alla fyra tjejerna på våran rad. Dom andra på raden framför var lite hårdare och kunde hålla sig.
Men den låten när hennes mamma sjunger med henne, oooh vad jag saknar min mamma.

Nej nu måste vi verkligen åka, det är alladeles för tidigt för en söndag dock. Men vad gör det...
Solen och brännan HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0