Public holiday

tjabba tjena hallå, segt med skrivandet här.
vad har hänt sen sist?  fest, mycket strand och lite plugg.
det är i huvuddrag mitt liv för tillfället, fått medecin också för att jag åkt på det jag brukar åka på lite då och då.
tre år sist, men medecinen här är nog lagom stark då jag bara behöver äta tre dagar och är ständigt trött.
imorgon är det ph och alla går i princip ut idag....utom jag och lea.
vilka tråkiga människor vi är va? haha men jag skulle nog somna dansandes.
idag var vi på intervju med lite mainland kineser som ville veta allt om sverige och passande nog var vi på ikea.
åt köttbullar å potatis, gissa om det var gott? inge ont om ris, men Majken man kan tröttna jag lovar.
köpte kaviar idag på ikea, och marabou choklad. men choklad går jag ingen nöd på då dom har riktigt riktigt god mörk choklad med hallon i, nästan så att jag funderar på att köpa med mig lite hem... hem ja. Det är ett tag kvar tills dess, och ändå känns det som att tiden flyger förbi vissa dagar..

Vi har lite och göra då å då i skolan men inge farligt än. har dock mitt första prov i mandarin den 16:e oktober, men det ska nog gå bra. fick ett kinesikt namn idag också Su fei fast med lite tecken över.. som vanligt så tror dom att mitt namn är Sofia. haha jag kommer aldrig bli av med det.
Angelica Sofia står det på alla mina dokument och bara för att Sofia är lättare att uttala så tror dom att det är mitt namn..

Nej nu är jag trött, beachen imorrn sen se fyrverkerier för 40 miljoner HK$ :D

bye

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min vackra tös=) snart ses vi!jiiipie

2008-09-30 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0