Utflykt

Snart ska vi iväg på utflykt med alla utbytesstudenterna, ska bli hur kul som helst. Vet inte hur många vi är men alla som jag pratat med ska med.
Igår tog vi det lugnt. Var ut och åt (jag, Elin, Lea) sen åkte vi till Tempel Street Night Market där dom hade allt möjligt krimskrams men massa roliga småsaker som man vill köpa med sig hem.. men det är ju några månader kvar tills dess. Fast det känns inte så långt kvar till 19:e september och då har vi varit borta en månad, så tiden flyter kanske på rätt bra ändå? Men saknaden efter er hemma är stor..

Sen ikväll är det någon kille som fyller år så det blir nog utgång, Men vi ska nog boka bord och gå ut och äta riktigt god mat någonstans, men vi får väl se hur det går. Jag saknar kött. Lever på kyckling och räkor, inte för att det är något fel på det. Men en riktigt köttbit med beasås skulle inte skada... ojoj nu glider jag iväg i matpratet igen, det är lätt hänt..
Men ätit gott flera dagar i rad nu så jag ska sluta klaga.

Däremot har jag t´räningsvärk så det heter duga idag, vilket aldrig är fel även om det är lite smärtsamt.

Inatt vaknade jag av en insikt som var riktigt skrämmande, som tur var somnade jag om snabbt så att jag slapp fundera något mer men idag spinner hjärnan som en mus i ett hjul. Det är en skrämmande skön känsla, beroende på hur det slutar.

Tempel Street market

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0