Broken

Hittade en av mina gamla favorit låtar idag som jag råkat glömma bort.
Igår jobbade jag vilket var, kaos! Massa glaskross, borttappade jackor och sen ett slagsmål. Vad håller folk på med undrar jag? Okej det har alltid varit slagsmål. Men pepparspray? Vad blir det nästa gång?
För övrigt så kände jag mig gammal som en stofil när vi kom på att det är 91:or som får gå ut iår. Jisses vad jag gått och blivit gammal med mina 21 år räknade..!
Nämnde det för Jonas och han bara skrattade och frågade vad jag trodde att han kände sig då. Jo som från stenåldern haha. Men annars var det en rätt rolig kväll.
Idag har jag gjort allt förutom att räkna kalkyl vilket känns rätt bra faktiskt, inte ett dugg dåligt samvete. Däremot har jag styrt upp mitt rum, fixat alla mina kläder i garderoben och fixat till sängen och möblerat allt tillrätta. Det är fortfarande inte helt klart men på god väg. Känns riktigt skönt.
Även om det sägs att genier arbetar i kaos så var det lite för väl mycket kaos för att jag skulle trivas. Mamma tycker nog det är trevligt att jag växt upp.
Sen blev det en tur på längdisarna vilket inte var det mest stabila eftersom det var tö och lyset runt eskiln hade fått för sig att lägga av. Om snön är kvar blir det mer skidor imorgon annars Body Pump tror jag.
Igen skola imorgon, hur skönt som helst. Ska med Linus till Borlänge och lämna in hans teve och sen ska jag shoppa lite i Kupolen. Jag behöver två saker känner jag. Och nu rensade jag ur min garderob och slängde en hel del så egentligen borde jag få handla hur mycket som helst.
En riktigt jobbig sak är att måste köpa nya bh:ar, hur tråkigt är inte det? Trosor älskar jag att köpa men bh:ar är så jäkla tråkigt. Det är dyrt, jobbigt och bara besvärligt. Speciellt i vintertid när man måste klä av sig så mycket för att prova.
Nästa månad kanske jag kan ta mig i kragen och inhandla några...
Well dags att kila till tåget, quality time med L. Behövs känner jag. Plus att jag visst ska få mat när jag kommer, vilken karl.

Kommentarer
Postat av: mooa

wiiii snart kommer du till mig! I cant wait! loaf

2009-02-03 @ 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0