Can't you see, this is where you belong

Igår gjorde jag å Limpan dagens goda gärning och hjälpte Emelie packa upp sin lägenhet. Mycket skruvande och upp-packande och sen fick jag den brillianta idén att jag skulle flytta på hennes teve vilket slutade med att jag fastnade med handen under teven och ramlade på golvet, mycket graciös landning lyckades jag till och med. Fick återigen höra hur klumpig jag är! Vilket jag inte är! Jag har bara lite otur..
Men jag fick min hämnd sen när vi kom hem och skulle bygga ihop våra ställningar som vi köpt på IKEA. Någon visste inte vad som var upp och ner och lyckades fästa uppe nere delen på tvärtom på en sida, HA! och med tanke på hur skadeglad jag är så var det inte jag :D haha

Igår gjorde vi också ett besök på IKEA...eller tre snarare. Okej visst jag älskar IKEA och alla andra möbelaffärer men tre gånger på en dag var lite väl. Sista gången lyckades vi iaf komma ihåg vad det var vi skulle ha på IKEA egentligen och kunde äntligen åka hem. Fast ett litet stopp gjorde vi och jag köpte mig ett par snowboard skor, Tänndalen here we come!

Blä idag fick jag också den galna idén att jag skulle ut å springa. För första gången saknade jag HK riktigt rejällt. Tänk att kunna springa i shorts å t-shirt och slippa pulsa fram i snön. Jisses vad tungt det var, men jag klarade mig runt men benen kändes som bly! blä blä blä. Får ta tag i det där rejällt nu, tjejvasan knappar in på mig. Iofs hinner jag öva lite uppe i norr innan vilket är nice, bättre än förra året då jag åkte en gång innan. Haha men tog mig runt iaf på rätt tid :)
Men rätt ska va rätt och detta år vill jag ha en bättre tid.
Aja efter att ha både svettats och frusit tänderna av mig så kom jag hem och klickade hem två bikinisar. Tyckte det var helt rätt säsong för det. Farligt när vår katalogerna börjar komma och jag var ju faktiskt tvungen att slänga mina bikinisar. Eller okej...egentligen har jag bara slängt en. Den andra råkade slinka med hem fast den inte borde ha gjort, kan bara inte ta farväl än. Men det vet inte mamma om än :) Fast egentligen, bikinisar behövs alltid!

Nej nu ska jag lyckas packa ihop vilka kläder som ska få bo hos Linus. Riktigt svårt, jobbigt med delad vårdnad av kläderna. Men så är det när man inte har en tillräckligt stor garderob och för mycket kläder. Hallelulja på onsdag flyttar jag in i rummet bredvid och får min maxi-stora garderob från ikea, thanks mammy..å peppran :)
Då går också den stora flytten från förrådet. Ser verkligen inte fram emot det dock, det förrådet är min största mardröm. Helt proppfullt med grejer. Tur att jag har hjälp, inte för intet som jag hjälpte Emelie igår ;) mohaha.

Well, dags att fixa iordning sig och kila till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0