Creeps

Hela världen är full av dom! Fy tusan vad arg jag blir, och att befinna sig en hel värld bort känns inte ett dugg betryggande. Önskar det fanns något jag kunde göra.
Något kul som hände idag var att Norge ringde, hur kul som helst att prata med min lilla norska. Som förvörigt pratar bra svenska fortfarande, eller så var det jag som är så van vid Nick och Axels norska som inte uppfattade om det ens var norska. En anna super rolig sak är att Lilian ska ha sin praktik i Spanien istället, kan någon säga 'Hóla here I come´' måste öva upp min ringrostiga spanska sen bokar jag biljetten! Vore så himla roligt.
Om bara ekonomin tillåter, men med två extra jobb och hemmaboende så borde jag väl klara det?!

Kalkylen tar redan död på mig, myyyycket tråkigt. Men får sätta mig lite igen innan träningen. Har dödlig träningsvärk sen igår, kan knappt sätta mig ner på golvet. Och varför vill jag sitta på golvet? Jo för att måla vid listerna.
Japp nu var måleriet igång. Vitt och vackert är det just nu. Tapeten ska också upp snart men efter en konsulation med Morfar the proffs så kom vi på att en till rulle behövs så mamma får åka iväg imorrn och inhandla, kanske byter mot den andra färgen som jag ville ha från början isf. Det visar sig,

Nej dags for food lite mer plugg och sen träningen igen. Imorgon börjar jag pendla med tåg, not funny.
Men på fredag åker vi till Tänndalen, mycket mer funny.

Adios amigos / VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0