Då var det helg igen

Vilket för min del betyder jobb, både idag och imorgon. Ser inte fram emot det så mycket ikväll, är alldeles för trött efter att ha stigit upp alldeles för tidigt och sedan stressat runt hela dagen. Men det brukar faktiskt kännas mycket bättre när man kommer dit - pga bra jobbarkompisar :)
Hela den här veckan har varit stressig, men det är sånt man får ta. Magsår? Nejdå min mage tål nog lite mer än det här. Inte ens hunnit lägga upp bilder från tänndalen eller skryta om hur många gånger jag bastat. Trots att jag är finn-unge så är jag riktigt klen när det gäller att basta, haha men Linus börjar lära upp mig. Det och äta grillad korv börjar jag bli bättre och bättre på, morfar kommer bli stolt!
Well, dags att skynda iväg igen. Hämta mamma, pepp å felicia och sen iväg till kära gamla gröna GM :)
Kanske åker och överraskar någon efter jobbet, vore mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0