Generation FETT

Okej, jag tycker att alla ska se ut precis som dom vill och man får väga vad man vill så länge man själv är nöjd med sig själv. Men vad jag inte förstår är varför man vill kämpa för att bli världens tjockaste kvinna? Sen när blev det något att sträva efter? Inte för utseendets skull, se ut hur du vill. Sen om jag kanske inte vill se ut så, ja det är ju upp till mig.
Men alla sjukdomar? Kvinnan i dagens program hade barn och ändå utsätter hon sig själv genom att bli tjockare och tjockare att dö! Hon utsätter sig självmant att riskera att få diabetes, kärl- och hjärtsjukdomar, astma och andra sjukdomar som kan leda till döden. Hur man kan välja att göra så mot inte bara sig själv utan mot sitt barn!
Och mannen? Jo han vill ha en större kvinna, han matar henne så att hon får in mer mat.
För mig är det obegripligt hur man kan utsätta sig själv för något sådant. Att kalla det dödsönskan kanske är för långt men friskt beteende skulle jag inte heller kalla det.

Nej nog med funderingar och till ett mycket bättra program.. Criminal minds


skolan imorgon från 9.15-15, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0