IQ

Okej, för 2 sekunder sen så tänkte jag skriva och berätta hur allmänbildad min pojkvän gör mig. Jag kan nuförtiden det mesta om både hockey och om hur man tvättar bilar...tills för 2 sekunder sen så skulle jag säga att han nog gör mig lite mer smart (vardagssmart), tills han öppnade munnen och sa att det ser ut som att han kan zooma in mig när han gör en kikare med handen.
Idag har jag byggt ihop garderober och fick bittert erkänna att jag ljugit, det var inte min dolda talang. Fast den andra gick det rätt fort, men gud vad tråkigt. Kan inte IKEA bygga ihop grejerna så är det bara att hämta sen?
Efter det så städade jag Limpans bil och hoppades på att jag skulle få spruta med högtryckstvätten, men nej jag fick hålla mig till dom tråkiga sakerna som dammsuga. Det gick visst för sakta när jag använde den.
Idag kom också min Kalkyl bok, en bok på 1100 bibeltunna sidor ungefär, jippi. Boken väger ungefär 3 kg - jag ska väga den - och det kommer kännas när den ska släpas fram och tillbaka till skolan. Jäklar om den förstör min väska!
Denna kurs kommer döda mig, om inte av huvudvärk för att jag inte fattar så kommer jag halka och få boken i huvudet. Jag bara känner hur detta inte är en bra kurs för mig, svider lite att jag valt den frivilligt.

Well, imorrn drar vi till Tänndalen. Om jag lever när vi kommer hem så skriver jag mer :)
Brädan och längdskidorna here I come!
Film dags nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0