sommar, sommar, sommar

Idag kom mina nya bikinisar, känner mig riktigt laddad för sommaren.
Dom har du och jag rabatt på fritidsresor, vore absolut inte fel. Jag har ju varit hemma en månad nu, imorgon är det faktiskt exakt en månad. Så en resa utomlands att se framemot vore inte fel haha.

Var på boxning igår, fytusan vad kul men tuft. Var flera år sedan jag boxades sist och jisses vilken dålig teknik jag hade, haha men det kommer väl. Jätte bra tränare och grymt program iaf. Idag blir det Body combat, får väl se om jag är lika död efter det. Skakade i en timme ungefär igår, sen bar vi sängar, vilket gjorde att jag skakade ännu mer.


                    

Dags för kalkyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0