Teknikens under

Ibland är det lite förvirrande att vara tillsammans med ett teknisk geni när man själv inte är så high-tech. Sitter just nu och blir yr i skallen av att titta på två olika skärmar, för ja mitt tekniska geni till pojkvän tycker att det är kul att ha två skärmar till datorn.. medan jag tycker att det är en aning förvirrande.
Idag flyttade jag ur det där förbannadeförrådet, äntligen! Och jag hade inte behövt ha mardrömmar för det gick hur bra som helst, blev klart på två timmar. Så lättad, nu är den hemska flytten från förrådet över.
Men flytten tog kol på mig, helt slut. Sen sitter jag å skakar nu eftersom jag gav mig fasiken på att jag skulle springa idag (bestämde detta igår för då trodde jag att jag skulle ha ork) och sen är jag ju envis som en get så fick gott ge mig ut och springa. Fick en 7 storlekar för stor reflexväst av linus pappa, mycket snällt. Slapp jag bli påkörd.

Och idag vann jag på buzz! Jippie! däremot förlorade jag pengarna som jag vann på trisslotten som jag köpte med TP igår, buhu. Men vinst hit, förlust dit, kvittade sig ju i slutändan haha.

Saker jag lärt mig idag
- Jag ska aldrig någosin i hela mitt liv flytta på vintern. Flyttar gör man på sommaren, om man vill ha några fingrar kvar

 hm okej det var nog det enda jag lärt mig idag, men bättre det än att inte ha lärt mig någonting alls (:

I don't know
How to feel
Let the words
Come easily to me

förövrigt så har jag blivit beroende av sailor moon igen, var fast när jag var liten och råkade youtuba det så nu är jag fast igen
Sailor Moon min vän
Ödet är dolt, går ej att se
Vad som väntar dig, står i stjärnorna
Ibland kan verkligheten va' rätt jobbig och tung
För en fjortonårig tjej, hon e' ju så ung
Då kan drömmen om evig kärlek dold bakom månen, i stjärnornas sken ge lite tröst och mod i hjärtat
Tänk om han finns, kärlekens kung
Uti månens sken
Där finns det hopp, där finns det ro
Men på kärleken, törs du inte tro
Sailor Moon min vän
Ödet är dolt, går ej att se
Vad som väntar dig står i stjärnorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0