Allmänt kaos

En dag i effektivitetens tecken? Njaa eller beror på hur man ser det.
Kom hem från Limpan, skypade med Claire - wünderbar! Sen började vi flytta ut grejerna från rummet för att slipa och spackla. Men vid spackel-stadiet hade jag flytt fältet och gått på promenad med Cassandra.
Längesen vi pratade ut om allt kände jag, och nu blir det många tillfällen. Riktigt kul och välbehövligt, men snorhalt, Cassie höll på att dratta på rumpan haha men lyckades hålla sig uppe som tur var.
Känner att jag måste röra på mig mer än mina springrundor och det får jag tillfälle till i veckan.
4 träningsdagar inbokade. Jippie!
Längtar tills rummet blir klart, ser så mycket fram emot det. Hoppas att det blir riktigt fint, alltid kul med nya saker.
och idag tog jag tag i mitt liv igen och beställde ett nytt visa-kort. Har gjort lita småa ta-tag varje dag. Ringt om pendlar kort, skrivit ut scheman och så vidare.
Imorgon börjar skolan, hurra! Lite iaf för jag får träffa Elin, Josefine, Emma och Lea :)
Igår bastade vi och då kom jag att tänka på att det lär ju vara riktigt bra för kroppen, ut med allt gammalt och äckligt och in med nytt och fräscht. Vet inte egentligen om färscht stavas med sch, ser ju hel konstigt ut men vad jag vet är iaf att Sweden stavas sweden och inte schweden...på engelska ;)
nej dags att äta fil och pilla med mitt album, godnatt

förövrigt ser det ut som ett kaos i hela vårat hem, vardagsrummet består av två sängar (varav ena är en dubbelsäng) och hälften av alla mina möbler. I hallen trängs min byrå med min nya garderob som inte byggts ihop än och i mitt sovrum finns en dubbelmadrass och en stor teve och med tanke på hur litet mitt rum är så är det alltså proppat, kul att vakna till det här imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0