Beach 09??!

Idag började skolan, Ingen kommentar om det, butter som en butterkaka ungefär. Insåg att idag var ungefär dagen då hela världen inklusive mig själv gick tillbaka till verkligheten och glömde att jag någonsin varit i HK och levt i paradiset.
Men HK skolan började visst idag också så det är väl inte allt för synd om mig.
Kom dock att tänka på hur lustigt det var att höra läraren prata på svenska, kändes helt fel att dom inte bröt på engelsk-kinesiska. Kom också på att jag ska köpa en present till mig själv för att jag klarade alla kurserna i HK, nåt kul, nåt klädesplagg eller nåt som jag önskat mig länge...mobil? Det visar sig.

Idag är det slut med mottot 'mer att älska'. Dags att börja träna hårt nu inför tjejvasan och inför allt annat. 4 pass denna vecka, sen tänndalen till helgen. Så blir en hel del.
Dags att leta reda på träningspjucksen, beach 09 here i come!

Kommentarer
Postat av: majk

gaah hurtbulle..jag mååste börja träna igen..säger jag varje dag..men nej (:

Längtar efter dig hoppas vi ses mkt mkt snart!!!!

2009-01-12 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0