Dan före dan före...

Jag kan inte förstå att det är 2 dagar kvar till julafton. Och 9 dagar kvar på detta år? Vart tog 2010 vägen? 
Detta år har gått försvinnande fort men det har varit ett riktigt bra år.
Nu är jag frisk, hållit mig hemma i 48 h OM det skulle vara magsjuka och nu är jag rastlös.
Imorgon blir det jobb och åka heeeeeem. Hem till min älskade familj och släkt. Ska bli så himla skönt.

Jag hoppas att det inte blir allt för kallt på julafton så att jag och mamma kan starta vad som ska bli våran nya tradition. Och peppran ska också med :) Och kanske lite varm glögg? Vore kul.
Sen hem till morfar och mormor för julmiddag. Längtar efter att få spendera tid med dom bästa ♥



Kommentarer
Postat av: annaru

och lite tid för oss innan det är ett nytt år i bilen,,hihi

2010-12-22 @ 16:43:34
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0