Efterlängtad fredag



Fredag, äääääntligen fredag! Sinnessjukt skönt. Längtat så efter helg.
Idag blir det lugnt, ska faktiskt göra ingenting. Eller ska diska, vi har ett enormt diskberg trots att vi inte lagat mat mer än i måndags och tisdags? Men nej jag har inte diskat sen dess. Hur har jag överlevt? Stängt dörren till köket och undvikit det "rummet" haha.

Imorgon kommer Hotchick, ska bli sjukt kul. Inte träffat henne på ett tag nu. Och på söndag kommer någon som jag inte träffat på ännu längre tid ♥. Då ska vi ut och äta och fira hennes 24-års dag. 
Jag har 4 kompisar som fyller 25 nästa år, jisses vad fest det lär bli! :)

Morgondagens besök ♥

Söndagens besök ♥


Ajustja, 1 vecka kvar till julafton. Myyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0