ELLE1

Jag är så materialistisk. Linus vet precis vad som krävs för att få mig tänka på annat, att koppla bort. När jag kom hem idag sa han att han hade en liten present och hemma låg nya Elle och väntade på mig. Plus att jag fick massage. Det krävs så lite, eller vänta det är inte lite, det är omtanke. Han vet precis vad jag behöver och när jag behöver det.

Han ställer alltid upp för mig, mina vänner och min familj. Han är helt enkelt bäst ♥

Imorgon skulle jag ha tränat med Emilia men det blev inställt, hon är sjuk stackarn. Vilket känns bra, alltså inte att hon är sjuk utan att jag inte ska träna. Har varit så trött idag så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ville bara gå hem. Gäspade från att jag kom tills jag gick. Så ställer in träningen i två dagar och slappar istället.

Nu ska jag pyssla klart och sen lägga mig i tid och sova så att jag kan undvika att gäspa hela dagen imorgon också. Imorgon ska jag på kurs vilket ska bli riktigt roligt.

Jag hade världens sjukaste dröm inatt, drömde att jag tappade min tumnagel men under den fanns en ny nagel som var fin och den gamla nagel var blodig och smutsig under och luktade ruttet. Sen svälde båda mina händer. 
Någon som kan tyda drömmar och berätta vad som pågår? haha.

Plus att jag visst snarkade någon sinnessjukt mycket inatt, vilket jag bestrider! Jag snarkar aldrig..bara när jag är förkyld..eller har druckit...



Lite sugen på att färga håret. Mamma färgade rött. Sjukt snyggt.
Denna hårfärg vore inte fel. Och läpparna också.
Men tror tyvärr inte att jag passar i det där läppstiftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0