Freezing

Igår somnade jag efter 23 och kunde knappt ta mig upp ur sängen imorse, jag önskar att jag kunde överleva på så lite sömn som möjligt men det går inte. Jag älskar att sova... och att snooza till Linus förbannelse.
Så idag kommer jag lägga om mig ca 9 minuter, helt slut. Och som vanligt så tar cross traning tränaren musten ur en så är om möjligt ännu tröttare.

Idag på jobbet så ville jag leta reda på en bok på nätet, det gick så där. Jag var ju och såg Fair Game med några från jobbet igår och den bygger på en sann historia och jag hade hört att det även skulle finnas böcker om historien. Så efter filmen blev jag sugen på att läsa böckerna. Så jag skulle gå in på adlibris och titta lite snabbt om böckerna fanns bara det att jag råkar stava fel och hamnade på en sida om hur man ska göra för att få orgasmer. VAD TUSAN? Jag trodde jag skulle dö. Skrattade så jag låg ner över skrivbordet. Nu väntar jag med lätt nervositet på ett samtal från våran IT-avdelning. Haha nejdå så allvarligt är det nog inte. Och inte fanns boken inne i lager heller så det var ju dubbel otur. Nu kommer jag aldrig mer gå in på adlibris på jobbet, där fick jag.



Parkas Freezing 1299:-

Jag gillar den här jackan lite grann. Vet inte alls hur den skulle sitta på men den ser så sjukt mysig ut.  Och vad kan passa bättre än en parkas som heter freezing när det ryktas om att kylan från Sibirien (?) är på väg. Just nu är det bara -7,5; medan det hemma i F-town var 17 grader imorse. Thank god att jag bor här!

Imorgon blir det julshopping med Kajsa och Karin från jobbet. Vi gjorde det förra året också, två gånger borde väl kallas tradition?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0