Hälsodag

Gick på morgonpromenad i morse och svängde förbi morfar och mormor för lite frukost. Super mysigt. Fick julskinka och ägg, hur gott som helst. Sen knallade jag hem hit igen, städade, myste med Linus och fick Peppran att valla mina skidor. Nu väntar jag på att Therese ska ringa och säga att hon vaknat så jag kan gå dit för lite fika och en promenad. Sen när mamma slutat jobba ska vi iväg och åka längdskidor. Skulle ha gjort det på julaftonsmorgon men ingen var så sugen när det var -18 grader, idag är det bara -6 vilket är perfekt åkväder. Fick en superskön tröja av mamma att åka i igår. Tack mammy D ♥

Dock inte den på bilden. Den är ett av mina fynd och är nog inte något att åka i. FRK från Åhlens, 149 :- jag tackar. I organic cotton och allt, gud vad jag är miljömedveten? haha.

Kommentarer
Postat av: annaru

sötis! vad snygg du var på julafton :)

2010-12-29 @ 13:22:54
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

PUSS på dig Annaru

2010-12-29 @ 17:53:02
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0