Hush if you know what's good for you

Jag tänker även skriva i detta inlägg hur trött jag är, haha jag är jämt trött. Men att pulsa runt i 1,5 dm snö i tre timmar kan nog inte göra en annat än trött. Men det var riktigt intressant och så vacker ute när solen sken. Men lite kyligt.

Vaknade 05.20 idag med paniiiiik i kroppen och tänkte jag har försovit mig, helvete helvete helvete. Så kollade jag på klockan och insåg att hon bara var 20 över 5. Men då kunde jag inte somna om för att då var jag rädd att försova mig och skulle i alla fall gå upp efter 20 minuter. När jag ska börja 7 måste jag gå hemifrån 10 över 6, det är en pers varje morgon. Därför jag inte lyckas så ofta haha.

Nu ska vi äta hemmagjorda hamburgare så fort mamma, pepp och moster kommer. Jag är jätte hungrig, och när jag blir hungrig går mitt humör rejällt nedåt, vilket jag har märkt att jag ärvt av min kära mor. Haha.

Imorgon ska jag och mamma gå på piloxing innan vi möter upp alla på stan för lite julshopping, fika och myyys. Ska bli så kul. Har redan funderat på lite julklappar.

Ha en trevlig fredag vet ja! ;)
OOOOH OCH ETT STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA VÄN SOM FÅTT JOBB! WOHO DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD, GRATTIS IGEN OCH IGEN OCH IGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0