Kär

Va vem vann? Snacka om att vara inne i något helt annat., Eller oj, nehe NU får man veta vem som vinner. Vet inte vem jag tycker, har knappt sett något av årets Idol. Men vad gjorde Linnea i början av programmet när hon gled på benet? Ajaj det måste ha gjort ont.

Jag är kär. Innerligt, bubbligt, svårt att tänka och äta kär. Men olyckligt kär. Jag har hittat en lägenhet, som jag gudomligt älskar. Jag vill bara ha den nu, det finns inget fel med den. Åh varför kan den inte komma ut i maj istället? Snälla låt ägarna ändra sig tills i maj, då är vi redo. Då köper vi den, trots Linus försök att verka vettig och ekonomisk. Då är den våran, men nej någon kommer ju köpa den för den är för bra för att vara sann. Visning på söndag, men jag får inte gå dit. Då kommer jag få brustet hjärta länge.

Jag vill bara med bostadsrätt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni kommer säkert hitta ett kanonhem! =)

2010-12-13 @ 12:54:50
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Angelica

Ja jag hoppas det, längtar efter ett hem :)

2010-12-13 @ 22:00:36
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0