kinect

Jag är e x t a s! Så extas att jag måste skriva mellanrum mellan bokstäverna, och då är man extas kan jag tala om. Vi har numera kinect, och för er som läser min blogg och inte bara tittar på bilderna så vet ni att jag velat ha denna "kontroll" till xbox ett tag. Jag är egentligen inte tv/dataspels människa, men denna grej? W O W! Okej vi har inte provat än, Linus ska installera det nu med krav att jag måste äta först. Ananrs skulle jag glömma bort att äta.
Jag skippar träningen för denna grejs skull, det är stort haha. Fick två spel till också (eller nu säger jag fick som om att Linus köpt den till mig, det har han inte, men är nog jag som kommer använda den mest), i alla fall så har han köpt Adventures och Dance Central. 


Om det blir bloggbrist så vet ni vart ni hittar mig, i vardagsrummet. Hoppandes, skuttandes och skrattandes. Förstår ni vilka förhoppningar jag har på det här spelet? löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0