Let the monsters see you smile

Dags att sova. Helt slut. Måste ha varit kinect som tog död på oss, för H är också trött hörde jag.
Känner av det i kroppen, måste vara riktigt bra motion. Borde komma upp snart hur många kalorier man bränner när man spelar kinect. Kanske skulle ha frågat dom som spelade på centralen. Imorgon är det manic monday igen, klockan kommer ringa 05.20 jag kommer snooza till 05.30 eller ännu längre och inte hinna äta frukost. Imorgon måste jag vara på jobbet 7, ingen flex imorgon inte. Och jag ska inte försova mig imorgon. 

Inte långt kvar till julafton och ledighet. Känns ruskigt skönt. Planerar att mysa, umgås, åka längdskidor, kanske även utför, shoppa och vila. Sista är viktigast. 

Ps. Emma jag har läst klart boken, sjukt mycket bättre än första. 
För er andra, Jo Nesbo - sagt det förut och jag säger det igen. Ruskigt bra författare. Läst tre böcker nu, fladdermusmannen (som tyvärr var seg), kackerlackorna, som jag läst nu och som var riktigt bra och bäst var snömannen. Gjorde ett hopp där eftersom jag läste den först. Men den var grym.
Ge mig mer.

På tal om att läsa, imorgon skickar jag ditt exjobb. Skannerjäkeln ville inte som jag ville i fredags, sorry ♥

Gud är det såhär jag kommunicerar med mina vänner nu för tiden? Måste bättre mig.
Godnatt friends


Life is beautiful
But it's complicated,
We barely make it.
We don't need to understand,
There are miracles, miracles.

Yeah, life is beautiful,
Our hearts they beat and break.
When you run away from harm,
Will you run back into my arms
Like you did when you were young?
Will you come back to me?
And I will hold you tightly
When the hurting kicks in...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har plöjt alla Nesbö i somras och gillade dem skarpt!

2010-12-21 @ 10:23:33
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: annru

uppdatering!!!!!

2010-12-21 @ 15:44:10
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Em

åå va bra! funderar starkt på att gå vidare i bok träsket, fladdermusmannen tar död på mitt läsintresse.

2010-12-21 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0