Manic Monday

Jag är trött, jämt trött på måndagar men i morse var jag otroligt trött.

Veckan är fullplanerad som vanligt
Tisdag: Zumba och förhoppningsvis träffa Anna på stan om hon inte brytit tån :/
Onsdag: Kurs och träning med Emilia om hon är frisk
Torsdag: Träning och lite quality time med L
Fredag: SOVA och umgås i min ensamhet, skönt
Lördag: Underbara Hottie kommer på besök
Söndag: Vad sägs om att sova igen? Och tända fjärde ljuset så klart
Sen är det bara 4 dagar av jobb kvar till julafton. Jisses vad fort tiden går nu för tiden. Dagarna bara rasar förbi.

Idag gick jag och Karin på Annas pilatespass, gud jag är så osmidig så det är pinsamt. Men jag kommer ju aldrig bli smidigare om jag inte går dit och skäms heller så . .


Gårdagens

ps. kolla mitt ena öga, haha ser helt crazy ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0