Mitt 2010

Året lider mot sitt slut så jag tänkte köra en liten årssummering:
Mitt 2010


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Körde skoter, bodde på Hostel i London (haha!), flög utan resesällskap.

Har du några nyårslöften?
Ja, att försöka slappna av och inte stressa upp mig. Träna så att jag klarar av att genomföra Triathlon 2011. Prioritera ♥

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej ingen av mina nära vänner, men vänners vänner. Ja ungefär halva befolkningen i Fagersta/Norberg? Men det är trevligt när folk skaffar barn, om dom är redo för det.

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Estland, England och Egypten

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Midsommar och 23/6, och när vi var på NRJ in the park och lyssnade på Taio Cruz, kommer dock inte ihåg datumet men dagen.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag fått min första fasta anställning. Och att jag och Linus flyttade ihop..på riktigt.

Största misstaget?
Att jag inte insåg tidigare vad som gör mig lycklig och att det är det jag ska satsa på. Och att jag läste kinesiska, det var nog bortkastade pengar, men kände mig pepp då.

Bästa köpet?
Mina skidor, min mobil.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och boende i Stockholm (och kläder...)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig riktigt glad. Mina underbara vänner, alla roliga fester, alla galna saker och all kärlek.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Seek Bromance, Love the way you lie, run away (jag och sandra kör saxofon), natteravn, you and I, don't stop believn...och många många många fler.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Definitivt gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat lite mer pengar, slösat mindre. Men ångrar mig ändå inte, men är efterklok. Usch för efterkloksamhet.

Favoritprogram på TV?
Gossip girl. Gråtit, gråtit och åter gråtit. Och the Hills.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Låg på stranden, fick god mat, njöt och blev firade av nära och kära i Egypten. Och fick manikyr!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Min klädstil? Eeh inte en aning. Som det jag trivs i. Kanske lite, lite mer dressad än tidigare. Har man jobb så har man.

Den bästa nya personen du träffade?
Anna. Utan tvekan. 

Sen har jag även haft de underbaraste vännerna någonsin som stöttat mig i vått och torrt och ni vet vilka ni är ♥.
Utan er hade jag aldrig insett vad som är viktigt för mig, utan er att kunna luta mig emot hade jag aldrig kunnat släppa och gå vidare. Kunnat inse att vissa människor är man bättre utan. Ni är mina äkta vänner och utan er hade jag inte klarat detta år.
Och inte utan min familj. Mycket upp- och nedgångar men det krävs lite mer än år 2010 för att krossa en finsk envis släkt. Vi ställer alltid upp för varandra och jag är glad att jag vet att vi alltid finns där för varande.

Och sist men inte minst, utan L så hade detta år varit så mycket tråkigare, mer ledsamt och inte ett år som jag hade velat ha.


Kommentarer
Postat av: Annaru

Åh sötis nu blev jag mkt glad i hjärtat <3

2010-12-30 @ 20:12:58
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul resumé! Ska nog sno den =)

2010-12-31 @ 12:14:06
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0