Pjukie

AnnaRu här är en uppdatering:
Vaknade imorse och då kändes det som att jag blivit överkörd av ett tåg ungefär. Och ja jag vet hur det känns.
Huvudvärk, käkvärk, ont i tänderna, ont i höfterna, magen och knäna. MEN det positiva som är så jäkla positiv är att jag inte spytt en enda gång idag. Så underbart. Illamående känslan är nästan lika med noll. Mår mest lite dåligt för att jag inte har nåt kvar i kroppen.

Där har du en utförlig uppdatering honey haha.

Eftersom det gick över så fort och jag har den mest proffsiga sjuksköterskan så kan jag konstatera att jag aldrig någonsin vill äta ute igen. Matförgiftning är inte att leka med. Aldrig mått så illa i hela mitt liv. Fyyy.
Kommer inte kunna äta torsk på mycket, mycket länge.

Hur mår ni?



Jag och Gabriel ♥



Kommentarer
Postat av: annaru

tackar så ödmjukast för denna uppdatering endast för mig, hehe <3

2010-12-21 @ 18:25:40
URL: http://annaru,blogg.se
Postat av: Angelica

haha självklart! ;) har ju uppdaterat dig mer än nödvändigt på chatten också haha :)

2010-12-21 @ 18:29:40
URL: http://actionj.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Jag längtar till Jul!

Snygg bild på oss. :)

Puss o kram <3

2010-12-21 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0