Slättförs

Tillbaks från skidåkningen. Hur skönt som helst. Att åka skidor känns verkligen inte som träning. Utan det är så rogivande och svettigt, så klart, men det är så skönt att glida fram i spåren i ett vitt gnistrande landskap. Höhö låter nästan filosofisk men det är så himla underbart. Sista åket för i år, men nu ska skidorna med till Stockholm.
Jag och mammy avverkade 8 km, gick över förväntan. Och på slutet blev det pitch black så då fick vi chansa lite i nerförsbackarna. 


Rosa underställ från Everest och nya tröjan som jag fick av mamma. 
Så himla skön.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skoj med längdåkning! Önskar att jag hade mina skidor här och att det fanns någonstans att åka.

2010-12-30 @ 10:24:52
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Angelica

Ja det var riktigt skoj! :) Har ni snö i berlin? Annars vore det kul om dom hade en sån där skidtunnel :)

2010-12-30 @ 17:40:46
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0