Socker vs saltvatten

Mätt. Kommer nog vara helgens tema, och så ska det vara i juletider. Är hemma efter en kort bilresa, den gick ofantligt fort tack vare picknick i bilen som Anna styrt, treeevligt initiativ där tycker jag! Fortfarande sjukt glad över att slippa SJ i vinter, hade fått mig att känna mig som Grinchen. Jag åkte med SJ förra julen och jag har lärt mig så mycket att man bör aldrig åka med dom dagen innan julafton, eller ens den 22:a. Det kan bara inte gå bra tyvärr. 

Är helt slut efter en halv eller lite mer än en halv jobbdag. Skulle ha gått en sväng till min moster men försöker få hit henne istället. Så trött. Är sugen på att krypa ner i dubbelsängen och titta på Love Actually, ett måste dan före doppare dan. Våga-vägra-bingolottos-uppesittarkväll.

Oh, sen vill jag tipsa er om att imorgon klockan nio så är det Tomten är far till alla barn. Sveriges bästa film. Lätt.
Ska försöka få Linus och hans familj att titta på den då.

Nu blir det mys med mamma mu och se om min moster behagar att svara i sin telefon.
Linus köpte en julklapp till sig själv, en ny systemkamera. Ser det som en julklapp till mig också.


Hittade världens fulaste bild på mamma och pepps dator.
Haha snacka om strandfrilla, där kan man prata salt vatten.
Inte saltvatten, utan salt jäkla vatten. 
Bättre än sockervatten. Helt klart.
Borde ha levt på 80-talet.

Kommentarer
Postat av: annaru

hahahhahahahah snyggoooo

2010-12-23 @ 18:33:46
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0