The next three days

Haft en toppen dag på stan, köpte dock inte skorna. Även om dom är ruskigt snygga. Men det jag behöver just nu är egentligen lite mer vardagskläder och jeans. Men jag och min garderob är oense, hon tycker att hon är full, jag tycker att det går nog in liiiite till. 

I alla fall så var jag och mamma på piloxing på morgonen, shit vilket bra pass. Speciellt för att vara ett morgonpass då man ändå är lite mör i kroppen eftersom man knappt vaknat till liv. Men det var svettigt, stretchande och roligt. Kommer definitivt försöka gå fler mornar. Gud nu är jag skitig under naglarna efter att ha gått på stan, blä.

Hittade varken träningsbyxor eller pincett, eller pincett hade jag nog hittat om jag velat men var lite bitter just vid det tillfället så kände mig inte direkt motiverad. Men imorgon ska jag möta mamma på stan igen för lite mer julklappsletande och mys.

Vi avslutade kvällen med att gå på bio. Och håll i er nu! För det var den bästa film jag sett på mycket, mycket länge. Jisses, jag ger den 5 av 5! Utan tvekan. Nu kommer jag få upp allas förhoppningar men det var så ruskigt bra. Jag grät, lite fint och försiktigt i början, man vill ju inte att hela biosalongen ska höra en hulka. Sen i en scen i mitten då brast det, då grät jag inte vackert nå mer, tyst men fult. Ni måste se denna film.

The next three days



Den var så spännande att jag fick handsvett och mådde illa för att jag var så nervös, haha. SE DEN!

Nu ska jag och Linus krypa ner under duntäcket och titta film och dricka te.


Kommentarer
Postat av: annaru

ooh den måste man se alltså :)

2010-12-05 @ 11:06:10
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

Absolut!! :)

2010-12-05 @ 17:07:22
URL: http://actionj.blogg.se/
Postat av: annaru

vi försökte ladda hem den igår men det var skitdålig kvalité så det får nog bli en bio ist :)

2010-12-06 @ 13:47:25
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0