Todays

Helt slut efter nästan en timmes spelande. Gud båda spelen var riktigt roliga, kommer bli gratis träning ofta känner jag. Linus svängde förbi hemma hos hans mamma och pappa idag på väg tillbaka till Stockholm och fick med sig världens godaste rulltårta, jisses christ vad god den är. Hemmagjord rulltårta med äppelmos i, önskar att jag var så händig.

Idag tycker jag synd om jägaren som råkade skjuta en 71-årig skidåkare efter att han skjutit en älg. Kan man ha sån otur? Hur stora är oddsen av att kulan går vidare? Vi diskuterade det på jobbet, det och päls.

Jag vet inte riktigt vart jag står i pälsfrågan helt ärligt. Ja menar jag äter kött, har duntäcke, använder skinnskor/skinnjacka och äger ett par mocka skor och en mocka kjol? Så principiellt borde jag väl inte tycka något om päls? Och det gör jag nog inte heller egentligen. Tycker att folk kan ha det de vill ha själva, och om man tycker att det är snyggt så vem är jag att bestämma? Det jag tror egentligen är att det sticker i folks ögon, inte av avundsjuka, utan mer för att personen går runt med ett dött djur runt halsen. Typ lite som lady gaga i sin köttdräkt. Vissa vill alltid stå ut och vara snäppet värre eller hur?


Riktigt nasty om ni frågar mig. På grund av lukten, jag hatar lukten av rått kött.
Hellre skulle jag bära päls en kött, mycket hellre!

Kommentarer
Postat av: annaru

yuuuhh den här bilden e så jävla natsy, skulle få kvälvningar bara att vara i samma rum som den där klänningen!

2010-12-06 @ 22:48:48
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Sari

Blääää så äckligt!

2010-12-12 @ 15:18:21
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0