Torsdag

Helt slut. Umgicks med Anna en sväng, hon bjöd på mellis. Sen kilade vi till Sats Stadion och körde Spinning+Coe. Heeelt slut. Som sagt. Kommer få träninsvärk så det heter duga. Haha försöker hjälpa Anna att komma på ett till intresse till hennes cv, ska det vara så svårt? Var gör man nu för tiden egentligen?
Försökte få laga mat och städa till ett intresse men nej det gills nog inte. Träna, umgås, resa och sova. Japp det är typ mina intressen i alla fall.

Imorgon ska jag vara ute hela dagen igen, ska få låna varselbyxor av Karin. Mycket snällt och vackert.

Nu ska jag ringa Hottie sen sova. Dödaren än dödens. Imorgon kommer mammay och pepp hit och eventuellt en glad överraskning i form av en moster! :) Vore kul att umgås (ett av mina intressen som sagt).
Well nighty night
Ooooh lyssna på Ke$ha - cannibal (fick tips av Anna) GRYMT bra.
Linus vill köpa en lägenhet som går ut imorgon, den är ruskigt billig, ligger precis där vi vill, jätte fin MEN (det finns alltid ett men) den har ingen balkong. BIG NONO!

Kommentarer
Postat av: Ankie

IIIIHHHHHH!!!!!

Snart är vi på väg. O Balkong? I Sthlm umgås man väl i parkerna? ;) Mysigt, mysigt. :)



Puss o kram lill skrutt! <3

2010-12-03 @ 14:05:54
Postat av: angelica

Ooooooh kom nu då! :D är hungrig haha.

Ajustja parkerna ja, men ändå. ge mig balkong! :D



Puss <3 ses snart!

2010-12-03 @ 19:04:12
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0