Utförs

Åkte en sväng till Romme imorse. Behövde ju få prova dom nya skidorna och dom gick av bara farten. Dock ett stort klagomål till folket på Runes där jag köpt mina skidor som inte satt fast bindningen rätt för fem öre, fick i alla fall hjälp av den väldigt snälla personalen i Romme så efter 40 min var även jag ute i backarna.




Härligt väder när vi åkte



Romme



Underbart vackert




Peppran, Felicia och L



Felle och jag var peppade






Sen började det snöa men vi åkte på rätt bra ändå. Åkte totalt ca 4 timmar och det känns nu kan jag tala om. Vill ta en kniv och skära bort vaderna, faaan vad ont det gör. Har försökt stretcha ut dom men det gör ändå ont. Blir inte högklackat imorgon. Gud vad kul det var att åka, mina skidor gick snabbare än blixten vilket ledde till att jag vurpade..två gånger haha. Sen körde vi in och ut ur skogen så jag kramade väl ett träd i alla fall. Måste köpa hjälm. Nu vill jag åka mer mer mer.

Skulle ha åkt till Stockholm ikväll eller nu. Men lutar åt att vi åker imorgon bitti. Picknick i bilen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0