Black

Tjooohooo.
Idag har jag jobbat, varit på stan med Kajsa och Karin och shoppat julklappar. Ska sätta mig och slå in Linus julklapp nu så att han inte vet vad det är. Jag hittade världens finaste julpapper på Granit och matchande snöre till och så att man kunde göra sitt eget märke. Vad heter det nu igen när man smälter sånt där..lack? Hmm. Aja ni förstår.
Men då var ju snöret självklart slut så då ville jag inte ha nåt av det. Men det finns fler Granit så funderar på att kika på något annat ställe. Istället gick jag in på akademibokhandeln och köpte lite pyssel. Kommer visa om några dagar, kanske precis innan jul vad jag fått för mig att göra.


Idag var jag helt svartklädd. Älskar att svart är så skönt, verkligen en färg man trivs i, speciellt i vinter tider. Tröjan är från Monki och är en favorit. Älskar att den påminner om en marinsoldat tröja.
Ojoj

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar butiker som Granit här nere. Inredning är ingenting som ligger tyskarna varmt om hjärtat om man säger så...

2010-12-10 @ 11:54:11
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Angelica

Ja jag älskar den affären. Gud vad tråkigt, du får handla på dig saker här, eller beställa på internet! :)

2010-12-10 @ 19:58:57
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0