Vår?

Äntligen hemma från mitt andra hem. Sov halva bussresan, mycket skönt.
Spenderat hela dagen på stan med mammy, och även hela dagen igår. Så jag är trött.
Nu sitter jag och bläddrar i HM's vårkatalog, jag dör lite av alla fina sommar/vår klänningar, kjolar, shorts. Dags att beställa lite? Borde ha fått nog av shoppingen dessa två dagar men icke.

Nu ska jag bläddra lite vidare och sen lägga upp massa bilder från dagarna som gått. Mina shoppingfynd kommer när jag är tillbaka i Stockholm. Oh, har köpt mig ett par skidbyxor. Ett par peak performance i gore tex. ÄNTLIGEN! Nu blir det skidåkning av.





Janssons temptation, det där hade vi roligt åt...länge



Mamma och Pepp har gjort världens sötaste sak.
Som gifta men ändå inte, gullegrisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0