Dr. Jekyll & Mr. Hyde

Idag är jag schizofren, eller lider av mild schizofreni i alla fall. Ena sekunden glad, andra sekunden sjuuuuukt irriterad. Och jag försöker vara glad, men är bara irriterad. Stackars Linus som måste stå ut med mig, haha.
Imorgon blir det aw med jobbet och sen åker jag tidigt på lördag till min bästa Pissie, det behöver jag. Tjejsnack, mys och säkert en del vin ;) Så längensen jag träffade henne.
Usch jag är trött på allt, fast ändå inte jag är samtidigt jäkligt nöjd. Fast trött, nöjd men trött trött men nöjd. Och full of shit just nu som jag 'babblar' på.
Nee ska gräva ner näsan i min bok och helt enkelt tycka extremt synd om mig själv, då mår man alltid lite bättre! haha

Kommentarer
Postat av: annaru

man måste ha dalar för att få toppar! love you, puss

2010-07-02 @ 07:09:30
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

du är bäst baaaabe <3

2010-07-02 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0